Ellen DeGeneres Mahu Buktikan Bahawa Dia Adalah Orang Yang ‘Anda Lihat Di TV’

Ellen DeGeneres / Foto: Michael Rozman/Warner Bros.

Semasa tayangan perdana musim pertunjukannya pada hari Isnin, Ellen DeGeneres secara langsung menangani tuduhan persekitaran kerja ‘toxic’ yang melanda rancangannya pada musim panas yang lalu.

Dalam klip episod yang disiarkan di media sosial, DeGeneres, 62, tidak membuang masa untuk menjelaskan skanda, beliau mengakui bahawa dia “sedang dalam proses perubahan” tetapi tetap berjanji kepada penonton bahawa dia sebenarnya adalah seperti “orang yang anda lihat di TV. “

“Seperti yang anda dengar pada musim panas ini, terdapat tuduhan persekitaran kerja yang ‘toxic’ di set kami dan kemudian telah ada siasatan dijalankan. Saya belajar bahawa perkara yang berlaku di sini yang tidak semestinya berlaku,” katanya. “Saya menganggap ianya suatu yang sangat serius, dan saya ingin mengatakan bahawa saya sangat kesal kepada mereka yang terjejas.”

Bintang “Finding Dory” menyedari bagaimana status selebritinya telah mengangkatnya ke posisi “berkuasa” dan mengatakan bahawa dia seharusnya lebih mengetahui apa yang sedang terjadi di belakang layar.

“Saya tahu bahawa saya berada dalam kedudukan istimewa dan berkuasa, dan saya menyedari bahawa dengan itu disertakan dengan tanggungjawab, dan saya bertanggungjawab atas apa yang berlaku di set saya,” lanjutnya. “Ini adalah ‘The Ellen DeGeneres Show,’ Saya Ellen DeGeneres.”

DeGeneres merujuk kepada pemecatan penerbit utama Ed Glavin, Kevin Leman dan Jonathan Norman.

“Kami telah melakukan banyak perbincangan selama beberapa minggu terakhir mengenai pertunjukan, tempat kerja kami dan apa yang kami mahukan untuk masa depan,” katanya. “Kami telah membuat perubahan yang diperlukan dan hari ini kami memulakan babak baru.”

“Sebenarnya saya adalah orang yang anda lihat di TV. Saya juga banyak emosi lain,” katanya. “Kadang-kadang saya sedih, saya marah, saya menjadi cemas, saya kecewa, saya tidak sabar, dan saya berusaha untuk mengatasi semua itu.

“Saya sedang dalam proses berubah. Banyak perlu saya ubah dan sekarang saya sedang melakukan ia seperti perkara yang kurang sabar, dan saya memberitahu anda hari ini, ia tidak berjalan dengan baik kerana ia tidak berlaku dengan pantas,” katanya.

“Ini adalah saya, dan niat saya adalah untuk selalu menjadi orang terbaik yang saya cuba dapatkan,” katanya.

“Sekiranya saya pernah mengecewakan seseorang, jika saya menyakiti perasaan mereka, saya sangat menyesal untuk segala hal itu. Sekiranya memang demikianlah keadaannya, saya tahu saya telah mengecewakan diri saya dan saya juga menyakiti diri sendiri seperti mana saya menyakiti mereka. “

Dia mengakhiri monolognya dengan nada optimis, mengatakan dia berharap pertunjukannya dapat berfungsi sebagai rancangan yang menghiburkan selama satu jam.

“Harapan saya adalah kita masih dapat menjadi tempat kebahagiaan dan kegembiraan,” katanya. “Saya berkomitmen untuk menjadikan ini musim terbaik yang pernah kami lalui.”

Kongsi Artikel Ini
By Zainal Afnan

Related Posts