Filem Menarik di Saluran FOX Movies!

FOX Movies ’Nights Of Incredible kembali lagi! Nantikan perjalanan yang luar biasa, dengan bintang-bintang besar, dan aksi mendebarkan setiap malam, selama 61 malam berturut-turut, dari 1 November 2020 hingga 31 Disember 2020.

Dari komedi pengintip animasi Spies In Disguise, hingga filem thriller fantasi sains Paradise Hills, FOX Movies mempunyai bulan November yang penuh dengan tayangan perdana eksklusif pertama untuk penonton Asia Tenggara!

Lihat tayangan perdana eksklusif bulan November di bawah.

Semua tajuk disiarkan di FOX Movies pada jam 9 malam SGT / MYT / PHT

Singapura: Singtel Ch 114, Starhub Ch 208
Malaysia: Astro Ch 433 (SD) + 413 (HD), unifi TV Ch 401
Filipina: Cignal Ch 55 (SD) + Ch 211 (HD), Skycable Ch 55 SD + Ch 170 HD

Spies In Disguise 

Tayangan Perdana, Sabtu 7 November

Super Spy Lance Sterling (Will Smith) halus dan lembut. Saintis Walter Beckett (Tom Holland) tidak. Tetapi apa yang tidak dimiliki oleh Walter dalam kemahiran sosial yang dia buat dalam kecerdasan dan penemuan. Tetapi apabila percubaan tidak berjalan seperti yang dirancang, Walter dan Lance mesti saling bergantung dengan cara yang baru. Bolehkah mereka belajar bekerjasama untuk menyelamatkan dunia?

Feedback

Tayangan Perdana, Isnin 9 November

Bintang radio Jarvis Dolan merancang untuk mendedahkan kisah berita bom di udara. Sebaliknya, dia mengalami mimpi buruk terburuknya ketika dua penceroboh bertopeng mengambil alih studio dan memaksanya membaca skrip mereka, atau menghadapi akibat ganas.

Paradise Hills 

Tayangan Perdana, Sabtu 14 November

Uma (Emma Roberts) terjaga dan mendapati dirinya berada di Paradise Hills, sebuah pusat rawatan untuk mereformasi wanita muda yang memberontak untuk menjadikan mereka wanita yang sempurna. Uma mula mengesyaki tujuan tersembunyi di sebalik kemudahan yang indah itu, dan merancang rancangan untuk melarikan diri. Apabila dia mengetahui rahsia gelap Paradise Hills, Uma dan gadis-gadis lain mesti mencari jalan untuk bertahan sebelum terlambat.

We Summon The Darkness

Tayangan Perdana, Isnin 16 November

Tiga rakan baik memulakan perjalanan ke konsert heavy-metal di mana mereka menjalin hubungan dengan tiga pemuzik yang bercita-cita tinggi dan pergi ke salah satu rumah gadis untuk berpesta selepas acara pesta. Walau bagaimanapun, tidak ada yang kelihatannya. Kini, darah telah mengotorkan dinding rumah terpencil itu. Siapa yang akan hidup, dan siapa yang akan mati setelah kegelapan memanggil?

Underwater 

Tayangan Perdana, Sabtu 21 November

Bencana yang melanda diketahui sebagai gempa besar yang tidak diketahui, menghancurkan kemudahan penyelidikan dan pengeboran air dalam yang terletak di dasar Parit Marianna. Krew penyelidik lautan menyedari bahawa satu-satunya harapan mereka adalah berjalan melintasi dasar laut untuk mencapai kemudahan utama. Tetapi mereka bertengkar untuk bertahan hidup ketika diserang oleh makhluk laut dalam yang berbahaya dengan kekurangan oksigen.

I am Vengeance: Retaliation 

Tayangan Perdana, Isnin 23 November

Bekas ahli gusti WWE Stu Bennett berperanan sebagai bekas askar pasukan khas John Gold dalam sekuel aksi ini untuk I Am Vengeance. Peluang keemasan diberi kesempatan untuk membawa Sean Teague, orang yang mengkhianati pasukannya dalam misi terakhir mereka di Eropah Timur, ke muka pengadilan. Dalam perjalanan untuk mengangkut Teague ke penjara tentera, Gold harus melawan pasukan Teague yang berusaha mengusirnya, dan juga penembak hendap yang berusaha membunuh Teague sebelum dia dapat diamankan.

Jexi

Tayangan Perdana, Sabtu 28 November

Phil mempunyai masalah – dia ketagih dengan telefonnya. Dia tidak mempunyai kawan, dan kehidupan cintanya tidak ada. Setelah menaik taraf telefonnya, Phil mendapati bahawa model terbaharu dilengkapi dengan Jexi – jurulatih kehidupan kecerdasan buatan, pembantu maya dan pemandu sorak. Dengan pertolongannya, Phil mula mendapat kehidupan sebenar. Tetapi ketika dia menjadi kurang bergantung pada telefonnya, Jexi mulai berubah menjadi mimpi buruk teknologi yang bertekad untuk menjaga Phil untuk dirinya sendiri.

Run With The Hunted

Tayangan Perdana, Isnin 30 November

Sebagai anak muda, Oscar mempertahankan sahabatnya, Loux, dan membunuh ayahnya yang kasar dalam proses itu, memaksanya melarikan diri dari kampung halamannya. 15 tahun kemudian, dia melupakan masa lalunya dan menjadi pemimpin kumpulan anak-anak yang hilang. Ketika Loux berpindah ke kota yang sama, dia mengambilnya untuk mencari budak lelaki yang menyelamatkan nyawanya bertahun-tahun yang lalu.

Kongsi Artikel Ini
By Zainal Afnan

Related Posts