Naomi Campbell Sambut Bayi Perempuan Sulung

Naomi Campbell kini sudah bergelar seorang ibu!

Supermodel berusia 50 tahun itu mengejutkan di Instagram pada Selasa bahawa dia menyambut anak pertamanya, seorang bayi perempuan.

“Berkat kecil yang indah telah memilih saya untuk menjadi ibunya. Oleh itu, saya merasa terhormat kerana mempunyai jiwa yang lembut dalam hidup saya. Tidak ada cinta yang lebih besar, ”dia menuliskan foto dirinya yang memegang kaki bayi yang baru lahir.

Tidak jelas siapa ayahnya dan apakah Campbell melahirkan, menggaji pengganti atau mengambil anak kecil itu.

Satu sumber secara eksklusif memberitahu, “Naomi sudah lama ingin menjadi ibu dan akhirnya ia berlaku. Dia adalah ibu baptis kepada banyak rakan dan anak-anak keluarganya dan selalu menantikan hari memulakan keluarganya sendiri. “

Sebilangan besar rakan selebriti Campbell menghantar ucapan selamat setelah dia berkongsi berita.

Zoe Saldana berkomentar, “oh ya ampun, wanita selamat! Apa berkat !!! “

Marc Jacobs menulis, “Ya Tuhan !!!!! Inilah harinya?? Betapa luar biasa. Betapa bertuahnya dia dan betapa bertuahnya anda! Betapa hebatnya Ibu anda. Keberkatan di sekeliling. ❤️❤️❤️. “

Andy Cohen berbunyi, “👏👏👏👏❤️❤️❤️❤️❤️.”

Rakan ibu baru Sophie Turner meninggalkan hati merah yang sederhana di pos, sementara Jodie Turner-Smith menulis, “banyak banyak tahniah kepada anda dan keluarga anda — kampung yang sekarang akan berkumpul di sekitar anda dan menyokong anda dalam mengembangkan malaikat kecil itu! !!! sungguh berkat yang luar biasa !!! 💞💞💞. “

Hoda Kotb, yang menjadi ibu pada usia 52 ketika dia mengadopsi anak perempuannya Haley Joy pada tahun 2017, merobek pertunjukan “Hari Ini” pada hari Selasa sambil berbicara tentang bayi baru Campbell dan merenung pada kali pertama dia dapat memberitahu orang asing bahawa dia adalah seorang ibu.

“Secara harfiah saya buntu ketika wanita itu bertanya kepada saya, ‘Adakah anda mempunyai anak-anak?’ Dan saya memandangnya dan saya pergi, ‘saya lakukan.’ … Itu sangat bergerak,” kata Kotb, kini berusia 56 tahun.

Campbell pada masa lalu bersikap terbuka tentang keinginan untuk menyambut kelahiran bayi.

“Saya berfikir untuk mempunyai anak sepanjang masa,” katanya kepada majalah Evening Standard pada bulan Mei 2017. “Tetapi sekarang dengan cara sains, saya rasa saya dapat melakukannya ketika saya mahu.”

Gaya Naomi Campbell menjadikan super supermodel
Mainkan Video
Campbell kemudian memberitahu WSJ. Majalah pada bulan Oktober 2019 bahawa dia terbuka untuk apa pun “alam semesta membawanya”.

Ahli perniagaan itu sebelum ini dikaitkan dengan bekas penyanyi One Direction Liam Payne, ahli perniagaan Vladislav Doronin dan Flavio Briatore, pemenang Oscar Leonardo DiCaprio dan pemain bass U2 Adam Clayton.

Kongsi Artikel Ini
By Zainal Afnan

Related Posts