NETFLIX umum musim terakhir La Casa De Papel

Baru-baru ini, Netflix telah mengumumkan musim ke-5 dan yang terakhir bagi siri terkemuka, La Casa De Papel atau nama komesialnya Money Heist, di mana kisah rompakan terbesar yang dinanti-nantikan akan berakhir. Siri ini dicipta oleh Alex Pina dan dihasilkan oleh Vancouver Media untuk Netflix.

Bahagian 5 akan terdiri daripada 10 episod dan memulakan produksi pada 3 Ogos.

Pencipta dan Penerbit Eksekutif Alex Pina berkata: “Kami telah menghabiskan hampir satu tahun untuk memikirkan bagaimana memecah kumpulan. Bagaimana meletakkan Profesor di tali. Bagaimana cara untuk menghadapi situasi yang tidak dapat dipulihkan untuk banyak watak. Hasilnya adalah bahagian kelima dari La Casa de Papel. Perang mencapai tahap yang paling ekstrem dan ganas, tetapi ia juga merupakan musim yang paling epik dan menarik “.

Siri ini yang dibintangi oleh Úrsula Coberó (Tokyo), Álvaro Morte (The Professor), Itziar Ituño (Lisbon), Pedro Alonso (Berlin), Miguel Herrán (Rio), Jaime Lorente (Denver), Esther Acebo (Stockholm), Enrique Arce (Arturo ), Darko Peric (Helsinki), Hovik Keuchkerian (Bogotá), Luka Peros (Marseille), Belén Cuesta (Manila), Fernando Cayo (Coronel Tamayo), Rodrigo de la Serna (Palermo), Najwa Nimri (Inspektor Sierra), y José Manuel Poga (Gandia), dan banyak lagi.

Patrick Criado

Miguel Ángel Silvestre

Antara yang menariknya mengenai musim terakhir ini, dua aktor akan dimasukkan ke dalam musim ini, iaitu Miguel Ángel Silvestre (Sky Rojo, Sense 8) dan Patrick Criado (calon penghargaan Goya untuk La gran familia española, Vivir sin permiso).

Jesús Colmenar akan bertindak sebagai Penerbit Eksekutif dan Alex Pina (gambar) akan bertindak sebagai Penerbit Eksekutif dan Showrunner. Cristina López Ferraz akan kembali sebagai Pengarah Pengeluaran dan Penerbit Eksekutif. Javier Gómez Santander (ketua penulis), Migue Amodeo (Pengarah Fotografi) dan Esther Martínez-Lobato juga menjadi rakan produksi.

La Casa De Papel Musim ke-5 ini akan diarahkan oleh Jesús Colmenar, Koldo Serra dan Álex Rodrigo.

Kongsi Artikel Ini
By Zainal Afnan

Related Posts