Paris Hilton, Drew Barrymore Kongsi Pengalaman Di Sel Isolasi Ketika Remaja

Filem Khas ‘This Is Paris’ dihasilkan oleh YouTube Originals

Paris Hilton dan Drew Barrymore mempunyai lebih banyak persamaan daripada status selebriti mereka.

Pewaris rangkaian hotel Hilton baru-baru ini berkunjung ke rancangan bual bicara Drew Barrymore yang baru untuk membincangkan dokumentari, “This Is Paris,” di mana dia menghabiskan masa di dalam sel isolasi, yang dilakukan olehnya di rumah untuk sementara waktu.

Barrymore, 45, menyatakan bahawa dia dan Hilton, 39, saling mengenali sejak kecil.

Paris Hilton / Foto: Getty Images

“Saya rasa, ketika berbicara dengan seorang pewawancara, mungkin mereka tidak memiliki pengalaman yang sama dengan anda, jadi mereka mendapatkannya dari tempat-tempat yang lebih bersifat kewartawanan, berminat tetapi sedikit dihapus. Adakah anda menjumpainya?” pelakon itu bermula, yang dipersetujui oleh Hilton.

“Baiklah, bukan kali ini,” sambung Barrymore. “Saya pernah berada di mana anda berada. Menonton dokumentari anda, saya tidak tahu berapa banyak wawancara dan perbualan yang akan saya laksanakan dalam rancangan ini di mana saya juga seperti menonton cerminan dari semua yang saya lalui juga. “

Di antara pengalaman yang dikongsi antara kedua-duanya adalah ditempatkan di sel isolasi pada saat sebagai wanita muda.

Dalam dokumennya, Hilton teringat dibawa dari tempat tidurnya pada waktu malam dan dihantar ke Sekolah Provo Canyon di Utah, di mana dia diduga menderita pelbagai bentuk penganiayaan. Menurut majalah People, ketika dia menolak untuk mengambil pil tidak diketahui yang diberikan kepadanya, bintang itu dikatakan akan dibuang ke dalam penjara selama berjam-jam tanpa pakaian.

Walaupun dugaan penyalahgunaan itu menjadi pentas utama dalam “This Is Paris”, naratif itu “tidak seharusnya menjadi premis asal filem ini,” kata Hilton, tetapi sutradara Alexandra Dean meyakinkannya untuk berkongsi cerita untuk memberikan keselesaan dan inspirasi kepada orang lain yang mengalami trauma yang serupa.

“Itu sangat sukar bagi saya kerana ia bukan sesuatu yang saya ingin bincangkan di khalayak ramai,” dia mengakui.

Hilton mengatakan bahawa dia “berusaha sangat keras” untuk melupakan pengalaman dan telah ditinggalkan dengan “mimpi buruk yang teruk” sejak usia remajanya kerana dugaan insiden tersebut.

“Saya cuba kelihatan seperti saya mempunyai kehidupan yang sempurna dan saya malu kerana orang tahu,” kenangnya.

“Saya sekarang tahu bahawa saya tidak perlu malu, orang-orang yang bekerja di tempat-tempat ini yang mendera anak-anak adalah orang yang harus malu. Saya bangga bahawa walaupun saya melalui banyak perkara, saya sangat kuat dan saya dapat berjaya melalui apa sahaja.”

Drew Barrymore / Foto: Getty Images

Sementara itu, Barrymore, yang berjuang dengan penyalahgunaan zat ketika kecil, mengatakan bahawa dia menghabiskan “jangka masa yang panjang” dalam kurungan sendirian ketika memerangi ketagihan.

“Saya harus memberitahu anda, orang-orang di tempat saya sangat baik,” kata bintang “50 First Dates”. “Maksud saya, saya tidak suka dikurung. Saya akan mengatakan bahawa saya sangat memberontak. Saya mula melakukan rusuhan di sana sepanjang masa dan ada banyak anak lain seperti saya, dan ibu saya tidak tahu apa yang harus saya lakukan. Saya melakukan dadah, saya tidak terkawal. Dia hanya mengangkat tangan ke atas dan melemparkan saya ke sana, tidak tahu ke mana lagi untuk berpaling. Dan tempat itu sangat membantu saya dan ia menyelamatkan nyawa saya, dan saya sebenarnya tidak akan mengubah apa-apa. “

Sebaliknya, Hilton mendapati dirinya menghadapi “masalah kepercayaan” dan gangguan tekanan pasca-trauma.

“Saya tidak layak pergi ke sana,” katanya. “Ibu dan ayah saya sangat tegas dan terlindung ketika saya tinggal di LA. Saya tidak dibenarkan pergi berkencan, tidak boleh memakai solek, tidak boleh pergi menari sekolah. Mereka tidak mahu saya membesar. Kemudian saya berpindah ke New York dan ketika itulah hidup saya berubah.”

Pada waktu itu, dia menyelinap keluar, berparti dan “ponteng sekolah,” katanya, situasinya ketika itu menjadikan ibu bapanya sangat risau.

Paris Hilton / Foto: Getty Images

Namun, hari ini, hubungan antara Hilton dan ibunya “lebih dekat dari sebelumnya” setelah membincangkan pengalamannya di sekolah.

Provo Canyon School telah bertukar hak milik sejak Hilton di sana. Sekolah tersebut telah memberitahu Fox News dalam satu pernyataan bahawa sekolah tersebut pada awalnya dibuka pada tahun 1971, tetapi Provo Canyon School dijual pada bulan Ogos 2000. Oleh itu, pegawai sekolah enggan mengulas mengenai operasi atau pengalaman pesakit di bawah pemilik lama.

Kongsi Artikel Ini
By Zainal Afnan

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts