UNIQLO Tampil Koleksi Kedua Demon Slayer: Kimetsu No Yaiba

Gedung pakaian global UNIQLO akan memaparkan bahagian kedua dari koleksi dua set yang meraikan siri manga Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba yang sangat popular pada hari Isnin, 12 Oktober. Koleksi ini menawarkan sesuatu untuk orang-orang dari semua peringkat umur dalam menangkap intipati ini siri, yang sangat popular di kalangan remaja muda.

Koleksi UT kedua dari koleksi ini merangkumi rekaan yang menampilkan protagonis utama dari anime televisyen Tanjiro Kamada serta watak-watak utama lain, seperti master pedang yang kuat yang dikenali sebagai Hashira. Koleksi ini juga menampilkan ilustrasi anime watak utama dari Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba the Movie: Mugen Train, yang akan dilancarkan di Jepun pada 16 Oktober.

Termasuk pada koleksi kali ini adalah UT untuk kanak-kanak untuk koordinasi pakaian keluarga pada musim panas, dan juga beg poket, tuala, dan aksesori lain yang menampilkan watak seperti Tanjiro Kamada, rakan perjalanannya Zenitsu Agatsuma, dan Giyu Tomioka, Hashira yang terkenal.

UT (T-shirt UNIQLO) menawarkan pelbagai grafik budaya pop dan seni asli dari seluruh dunia yang membolehkan pemakainya menyatakan keperibadian mereka. Koleksi terbaru ini diharapkan dapat memberi kesenangan dan kesenangan bagi seisi keluarga.

Harga bagi koleksi ini bermula dari RM39.90 yang menampilkan 6 rekaan grafik terbaharu. Layari laman khas bagi koleksi ini https://www.uniqlo.com/my/store/campaign/ut-collections/demon-slayer.html

Kongsi Artikel Ini
By Zainal Afnan

Related Posts