UTme! bersama Bendang Artisan

Kerjasama unik ini berasal dari intipati inovasi seni hidup yang sama – LifeWear dan barang-barang seramik – kembali kepada keperluan asas seseorang. Keramik adalah bentuk kuno dan Bendang Artisan membuat reka bentuk abadi dengan sentuhan khas kami.


Dengan inovasi, kolaborasi unik membolehkan anda (sesiapa sahaja) mendapat inspirasi & kegembiraan untuk membuat reka bentuk ‘Bendang’ unik anda di UTme!


Tagline Bendanng Artisan adalah “Kami merancang dan membuat kebahagiaan” dan anda juga dapat “merancang dan membuat kebahagiaan” di UTme!


Setiap reka bentuk tersuai yang anda buat semula dengan lapisan berlebihan adalah reka bentuk baru yang unik dan boleh dibuat dengan teknologi (melampaui had pengeluaran sebenar di studio seramik kami) Inovasi adalah kunci untuk membuka masa depan dan kreativiti dalam seni kehidupan.


Untuk menyesuaikan kemeja-T atau beg Tote, pelanggan akan dibimbing untuk menggunakan aplikasi khas pada tablet yang terdapat di UTme! sudut eksklusif di UNIQLO Fahrenheit 88.


Pelanggan bebas melepaskan kreativiti mereka sendiri dengan bermain-main dengan pelekat untuk mencapai reka bentuk Bendang yang mereka inginkan pada kemeja-T atau beg Tote.

Tarikh pelancaran bagi koleksi ini pada 15 Oktober 2020. Harga bagi pakai dewasa bermula dari RM79.90 dan kanak-kanak bermula dari RM59.90 manakala beg tote pula berharga RM79.90.

Kongsi Artikel Ini
By Zainal Afnan

Related Posts