Wow! Microtea Pertama Di Dunia!

LONDON, 27 Oktober 2020 – waterdrop® – inovator microdrink pertama di dunia – hari ini telah mengumumkan pelancaran microtea pertama di dunia, yang akan menjadi pelopor cara pengguna meminum minuman panas kegemaran negara.

Menjauhkan diri dari beg teh ikonik, microtea membungkus ekstrak buah dan tumbuhan terbaik ke dalam kubus kecil yang dapat dilarutkan untuk menghasilkan teh yang diserap secara semula jadi, menenangkan dan enak. Dalam misi jenama, untuk menjadikan dunia minum lebih banyak air dan akhirnya menjalani kehidupan yang lebih sihat dan lestari, microtea adalah jawapan waterdrop® untuk bulan-bulan musim sejuk.

waterdrop® percaya bahawa minum teh pertama dan terakhir harus selalu terasa sama, itulah sebabnya mikrotea diciptakan secara ilmiah untuk larut dalam air panas dengan perisa yang dioptimumkan dalam tiga langkah mudah – langkah 1 tuangkan 600 ml air suam, langkah 2 jatuhkannya seperti panas, langkah 3 nikmati segera. Tidak gemetar, tidak ada kacau!

Sama ada buah, menyegarkan atau pedas yang menggembirakan, microtea dijamin memuaskan setiap palet dengan tiga rasa baru yang bertujuan untuk menghangatkan jiwa dan menyegarkan semua selera. Ketiga-tiga rasa penuh dengan vitamin dan manfaat kesihatan, membantu sistem ketahanan badan anda beroperasi pada tahap optimum.

Microtea kini terdapat dalam tiga perisa baru;

Rempah Oriental – Halia – Kunyit – Cili

Blossom Putih – Teh Putih – Blueberry – Blossom Linden

Fruit Fusion – Rosehip – Blueberry – Hibiscus

Dilancarkan serentak dengan microtea pada 27 Oktober 2020, waterdrop akan melancarkan rangkaian aksesori mikrotea eksklusif, tersedia dalam pelbagai warna pastel dan bercorak. Aksesori merangkumi mesin penebat penebat dalam enam reka bentuk yang menghangatkan hati, cawan porselin, teko, dan alat pelindung untuk semua keperluan waktu minum teh anda.

Untuk maklumat lebih lanjut dan untuk membeli produk waterdrop® sila lawati: https://en.waterdrop.com/

Kongsi Artikel Ini
By Zainal Afnan

Related Posts